IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 14 iulie 2008

UN IVORIAN IN PROBE LA POLI IASI


Impresarul Catalin Lita l-a adus luni in probe la Poli Iasi pe atacantul ivorian Lamin Diarrassouba.
„Am discutat cu cei de la Poli Iasi si mi-au cerut un atacant. L-am adus pe Lamin Diarrassouba, un atacant de gabarit, care are 22 de ani. Lamin a jucat ultimii doi ani in prima liga din Egipt, unde a inscris 14 goluri in primul an si 21 de goluri in ultima editie de campionat. Este liber de contract si cred ca va reusi sa-l impresioneze pe antrenorul Ionut Popa“, a declarat Catalin Lita.
De la antrenamentul de luni seara a lipsit antrenorul Ionut Popa, care va veni marti direct la Bacau, unde formatia din dealul Copoului va sustine un meci amical.

Niciun comentariu: