IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 9 septembrie 2008

GAVATORTA NU EXCLUDE POSIBILITATEA DE A SE STABILI IN IASI


Jucatorul argentinian Alejandro Gavatorta a declarat marti ca ii place foarte mult orasul Iasi si ia in calcul varianta de a se stabili in Romania, mai ales ca vorbeste foarte bine limba romana.
„M-am simtit foarte bine in Iasi cand am jucat la Poli Iasi (n.r. - in perioada 2005-2007) si chiar mi-a fost dor de acest oras. Dupa ce mi-am incheiat conturile cu cipriotii de la AEK Larnaca, am discutat cu domnul presedinte Sorin Boca si imediat ne-am inteles sa revin la Poli. Am tinut foarte mult sa ma intorc aici. De putin timp m-am casatorit si acum am venit cu sotia. De-acum sunt baiat cuminte! Deocamdata stam la hotel, dar vreau sa ne gasim un apartament unde sa stam. Nu exclud posibilitatea de a ma stabili la Iasi. Niciodata nu stii ce-ti rezerva viitorul. Eu si sotia mea avem cetatenie argentiniana si italiana. Poate copilul nostru va avea cetateni argentiniana si romana...(rade)“, a declarat Alejandro Gavatorta.
„Gava“, asa cum il striga fanii ieseni, a spus ca de-abia asteapta sa joace din nou pentru Poli Iasi: „Toata lumea m-a primit foarte bine si de-abia astept sa joc din nou in fata suporterilor ieseni, care m-au iubit foarte mult. Am vazut ca echipa nu a inceput foarte bine actuala editie de campionat, dar cred ca avem un lot valoros si putem face din nou meciuri bune si sa-i facem fericiti pe fani. Eu tot ce-mi doresc este sa rasplatesc increderea acordata de conducerea clubului, de domnul antrenor Popa si de suporteri“.
Gavatorta a mai precizat ca intrecerea interna este apreciata in strainatate: „Cat am evoluat la Thun, in Elvetia, am urmarit campionatul intern si vreau sa va spun ca in strainatate lumea vorbeste frumos despre campionatul din Romania. Multe echipe au ajuns in cupele europene, iar asta inseamna ca este un campionat puternic, mult peste cel din Elvetia, spre exemplu“.

Niciun comentariu: