IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 11 septembrie 2008

IONUT POPA: „GAVATORTA VA AVEA PARTE DE ACELASI TRATAMENT CA TOTI JUCATORII DIN LOT“


Antrenorul echipei Poli Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat, joi, că l-a iertat pe jucătorul Alejandro Gavatorta pentru ce a spus anul trecut când a plecat de la Poli Iaşi, acesta urmând a fi tratat ca oricare alt fotbalist din lot.
"Am vorbit cu Gavatorta şi şi-a cerut scuze pentru ce a spus la adresa mea când a plecat de la Poli Iaşi în 2007. E drept că aveam mare nevoie de el atunci când a plecat, dar asta e. A fost alegerea lui. Eu nu-i port ranchiună, ce a fost, a fost. I-am spus lui «Gava» că va avea parte de acelaşi tratament ca toţi jucătorii din lot. Dacă se va pregăti cum trebuie şi va juca bine, nu vor fi probleme", a declarat Ionuţ Popa.
Jucătorul Alejandro Gavatorta a afirmat că în momentul plecării lui de la Poli Iaşi s-au spus multe minciuni la adresa lui: "Am auzit că după ce am plecat de la Iaşi, lumea a spus că eu aş fi avut ceva cu antrenorul Ionuţ Popa. Fals. Am plecat de la Iaşi pentru că am avut nişte probleme personale şi atât. Eu am trecut peste acel moment şi acum am revenit să joc şi să ajut echipa să-şi atingă obiectivul propus: salvarea de la retrogradare. Ştiu că Poli nu a început prea bine campionatul, dar sunt convins că ne vom reveni".

Niciun comentariu: