IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 19 septembrie 2008

IONUT POPA: „AM JUCATORI INTELIGENTI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa ca in urma testelor psihologice pe care le-au sustinut jucatorii sai a ajuns la concluzia ca are jucatori inteligenti
„Jucatorii mei au sustinut in aceasta saptamana doua randuri de teste psihologice si am ajuns la concluzia ca am jucatori inteligenti. Toti au iesit bine la teste, iar despre cinci dintre ei psihologul a avut numai cuvinte de lauda. Ma ingrijoreaza faptul ca am si jucatori emotivi in lot, unii chiar fricosi, insa eu sper sa pot lucra la acest capitol si ii voi incuraja mai mult. Testele mi-au confirmat parerea pe care o aveam vizavi de caracterul jucatorilor mei. Despre multi aveam o parere buna. Se pare ca am gresit, trebuie sa fie foarte buna“, a declarat Ionut Popa.
Pe langa jucatori, antrenorul Ionut Popa a raspuns si el celor 90 de intrebari adresate.
Potrivit celor spuse de Popa, concluziile psihologului vizavi de tehnician au fost: „Ionut Popa este un tip determinat si perseverent, rational dar si, in unele cazuri, instinctual. Este ordonat pana la obsesie, sociabil, optimist, dar care da dovada si de nervozitate. Are o orientare profesionala clara, este devotat total meseriei“.

Niciun comentariu: