IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 12 septembrie 2008

IONUT POPA: „DESTEPTII FOTBALULUI ROMANESC AU DAT DOVADA DE DISCERNAMANT DIMINUAT!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca ii ia apararea lui Victor Piturca si a spus ca ar trebui sa se acorde premiul Nobel pentru prostie si rautate romanilor.
„Nationala a obtinut rezultate normale, numai ca desteptii fotbalului romanesc au dat dovada de discernamant diminuat! Nu mai poti face pipi de cei care si-au dat cu parerea despre Piturca si Mircea Sandu! Cei care il felicitau pe Piturca in urma cu cateva luni, acum ii dau in cap! Asta este o meteahna a poporului roman. Probabil premiu Nobel pentru prostie si rautate il va lua un roman! Daca vreti sa stiti, eu tin cu Sandu si cu Piturca!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesean a spus ca i-ar acorda nota 10 lui Piturca pentru ca a trisat la cazino: „Nota 10 pentru Piturca pentru ce a facut la cazino si nota 1 pentru mine ca am fost prost si am bagat un apartament la Caritas. {i acum il caut pe Stoica de la Cluj sa-mi arate piramida castigurilor!“
Referitor la echipele romanesti participante in cupele europene, Popa spus ca se asteapta ca toate sa se califice: „Ati vazut ce a spus Spaletti (n.r. – Luciano Spaletti, antrenor AS Roma) ca CFR Cluj joaca fantastic. Cred ca toate echipele strine care vor juca impotriva formatiilor noastre se tem. Despre «Trompeta» (n.r. – antrenorul Maurizio Trombetta) de la Cluj nu stiu ce sa zic! Eu n-am auzit de el si nu pot vorbi despre el“.

Niciun comentariu: