IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 25 septembrie 2008

IONUT POPA: „POLI IASI – TIMISOARA ESTE DERBY-UL ETAPEI, NU CFR CLUJ - STEAUA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi, intr-o conferinta de presa, ca partida formatiei sale cu FC Timisoara ar trebui considerata derby-ul etapei.
„ Poli Iasi – Timisoara e derby-ul etapei, nu CFR – Steaua! Spun asta din mai multe motive. Iasul si Timisoara sunt doua dintre cele mai mari orase din tara. Se intalnesc doua echipe studentesti, care practica un fotbal frumos si care sunt convins ca vor face spectacol vineri seara. CFR Cluj – Steaua ar fi al doilea meci al etapei. ~ntr-adevar, cele doua joaca in Liga Campionilor, da’ m-am lamurit eu cum e cu Liga asta... Repet, Poli Iasi – «Poli» Timisoara e derby-ul etapei!“, a declarat antrenorul Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca formatia sa a avut un program extrem de dificil pana acum: „~n primele opt etape, noi am jucat cu patru echipe care au evoluat in cupele europene. Urmeaza Timisoara, a cincea si pe urma evoluam la Urziceni, cu a sasea. E clar ca vom avea un meci greu, dar eu sper sa repetam evolutiile din ultimele trei partide, fara insa a mai rata atat de mult. Am revizionat ultimele trei meciuri ale noastre si am vazut ca am avut opt ocazii de a marca din postura de singur cu portarul advers. Timisoara are o echipa formata din jucatori foarte scumpi, care castiga de patru-cinci ori mai mult decat ai mei si tocmai de aceea vom fi motivati sa demonstram ca nu suntem mai prejos. Acum Timisoara era lider in Liga I daca nu i s-ar fi luate acele sase puncte, dar asta e. Ar fi exceptional pentru noi sa luam punct sau puncte in meciul cu Timisoara“.

Niciun comentariu: