IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 23 septembrie 2008

PARTIDA CU FARUL SE VA JUCA PE 12 OCTOMBRIE


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca in urma cererii depuse la Liga Profesionista de Fotbal, s-a decis programarea partidei cu Farul Constanta, din etapa a V-a a Ligii I, pentru data de 12 octombrie.
„Pe baza deciziei Comisiei de Disciplina si Comisiei de Apel, noi am depus o cerere la Liga pentru programarea partidei cu Farul. Domnul Mircea Ionescu, directorul departamentului de competitii, ne-a comunicat astazi (n.r. – marti) ca vom juca partida cu Farul pe 12 octombrie de la ora 18.45. La acea data, campionatul Ligii I este intrerupt, intrucat nationala României va juca la Constanta cu Franta, pe 11 octombrie, in preliminariile CM 2010“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca nu-l intereseaza ce vor face oficialii Farului Constanta in aceasta situatie: „Asa cum am mai spus, noi am avut dreptate si e normal ca partida sa se joace. E problema lor daca vor depun sau nu memoriu la Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Lausanne. Noi ne pregatim pentru acel joc si speram ca si ei vor intelege ca rezultatul meciului trebuie decis pe teren“.

Niciun comentariu: