IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 14 septembrie 2008

IESENII AU SPART GHEATA!


Formatia Poli Iasi a obtinut prima victorie in actuala editie de campionat, dupa ce s-a impus aseara, pe teren propriu, cu scorul de 2-1 (1-0), in fata echipei Otelul Galati, intr-un meci contind pentru etapa a VII-a a Ligii I.

Dupa punctul obtinut etapa trecuta pe terenul campioanei, Poli se astepta la prima victorie in aceasta editie de campionat in partida de duminica seara, cu Otelul Galati.
Desi au luat toate cele trei puncte, iesenii au tremurat serios pentru acest prim succes.
Poli nu a inceput foarte convingator meciul si, pe fondul unei dominari sterile a gazdelor, galatenii s-au apropiat din ce in ce mai periculos de poarta lui Plesca, Paraschiv (26’) si Viglianti (31’) semnand cele mai importante ocazii ale primei reprize.
Cand toata lumea astepta pauza, Cristian Munteanu a preluat bine o minge la 20 de metri de poarta si a fost faultat in marginea careului de Nogo, din postura de ultim aparator.
Arbitrul Aurelian Bogaciu a mutat infractiunea in careu, dupa o consultare prealabila cu tusierul, si gazdele au deschis scorul prin Bratu, care a executat bine penalty-ul.
In partea a doua jocului, desi a avut un om in plus, Poli s-a lasat dominata, astfel ca ocaziile cele mai mari au venit in urma unor contraatacuri, Viveiors (58’) si Bratu (59’) ducandu-l pe Popa la exasperare.
Dupa numai trei minute, Paraschiv putea restabili egalitatea, insa mingea expediata de acesta din interiorul careului, din postura de singur cu portarul Plesca, a trecut putin peste poarta.
Exasperat de ratarile elevilor sai, Popa a mutat castigator in minutul 71, cand l-a introdus pe Balba. Atacantul iesean a preluat bine o minge la marginea careului si l-a invins pe Kolev, in acelasi minut in care a intrat pe teren.
A urmat o dominare totala a galatenilor, care au reusit sa si inscrie, prin Silviu Ilie, in minutul 85, insa soarta meciului fusese deja decisa.
Astfel, Poli Iasi bifeaza prima victorie in actuala editie de campionat, in timp ce galatenii raman cu dezamagirea ca s-a acordat un penalty eronat impotriva lor.

Declaratii dupa meci
Ionut Popa (antrenor Poli Iasi): „Sunt putin suparat pentru ca, in loc sa castigam cu 5-0, 6-0, am tremurat pe final, desi am avut meciul in mana. Galatenii nu au contat in meciul acesta. Ei au aruncat mingi pe cele doua varfuri si atat. Imi pare rau ca nu le-am dat scorul etapei! Eu am vazut penalty clar la Cristi Munteanu, dar reluarea poate va dovedi altceva. Oricum, noi trebuia sa mai primim un penalty in prima repriza, la un hent in careu. Ii dedicam victoria primarului, care maine implineste o varsta frumoasa, si asteptam sa vina sa faca cinste! Balba dedica golul celor doua milioane de elevi care maine (astazi – n.r.) incep scoala!“
Petre Grigoras (antrenor Otelul Galati): „Sunt foarte suparat de rezultat. Am inceput bine jocul, am avut doua trei ocazii de a marca, pacat insa ca a venit acel minut 43, cand cavalerul fluierului a vazut penalty la un fault produs la un metru in afara careului. Astept momentul in care se va gresi si in favoarea noastra, pentru ca si etapa trecuta am avut un penalty cu Vasluiul care nu s-a dat, iar acum s-a dat unul impotriva noastra. Cand dai un asemenea penalty, ori stai prost cu vederea, ori esti rau intentionat. Dupa meci, mi-am felicitat jucatorii si daca as fi fost patronul echipei as fi propus ca elevii mei sa fie premiati, chiar daca au pierdut.“

Niciun comentariu: