IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 12 septembrie 2008

IONUT POPA: „I-AM IERTAT PE GALATENI PENTRU TOT CE NE-AU FACUT!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat ironic, vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca i-a iertat pe galateni pentru tot ceea ce s-a intamplat in ultimii ani.
„Vreau sa-l anunt pe domnul Marius Stan ca mi-am revenit dupa ce am luat o sticla in cap la ultimul meci jucat la Galati si i-am iertat pe galateni pentru tot ce ne-au facut! Mi-a trecut supararea pentru ce mi-au facut sezonul trecut, pentru ca ne-au batut suporterii la un meci amical acum doi ani, pentru ca au spart autocarul suporterilor nostri sezonul trecut, pentru modul in care am fost primiti la Galati in ultimii ani... I-am iertat! Cred ca Marius a glumit cand a spus ca nu crede ca mi-am revenit dupa ce am patit sezonul trecut la Galati si intre prieteni sunt permise astfel de glume!“, a declarat Ionut Popa.
Referitor la partida de duminica, Popa a spus ca se asteapta sa obtina prima victorie in actuala editie de campionat: „~ntalnim un adversar dificil, dar putem lua cele trei puncte. Le-am cerut jucatorilor sa fie atenti la jocul nostru si sa castigam. Sper ca aceste doua saptamani de pauza sa fi fost benefice si sa obtinem prima victorie in campionat, dupa ce etapa trecuta am luat un punct la Cluj si «am pus si noi numar la casa», asa cum se spune“.
Prseedintele clubului iesean, Sorin Boca, si-a afirmat si el increderea in obtinerea primei victorii: „Nu mai avem voie sa facem pasi gresiti pe teren propriu. Trebuie sa muncim mult pentru ca intalnim o echipa buna. Ne dorim cele trei puncte si sunt convins ca baietii vor reusi sa obtina prima victorie in aceasta editie de campionat. Vreau sa le spun suporterilor care au bileteele de la meciul cu Farul ca pot veni la sediul clubului si in schimbul acelor tichete le vom altele pentru partida cu Otelul Galati“.

Niciun comentariu: