IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 26 septembrie 2008

SORIN BOCA: PUTEM ELIMINA VASLUIUL DIN CUPA!


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri ca echipa sa nu a avut ghinion si ca spera ca elevii lui Ionut Popa sa treaca in faza urmatoare a competitiei.
„Vom intalni Vasluiul in saisprezecimile Cupei si eu cred ca va fi un meci frumos. Intalnim o formatie buna, dar n-am avut ghinion la tragerea la sorti, eliminam Vasluiul! Cupa este in genereal o competitie a surprizelor si nu vad de ce nu am produce si noi una calificandu-ne mai departe. Vom trata cu toata seriozitatea acest meci si sunt convins ca putem sa ne calificam mai departe“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca s-ar putea ca partida sa se joace la Bacau: „Urmeaza sa discutam cu oficialii Vasluiului si sa stabilim locul de disputare a partidei. Cel mai probabil vom juca la Bacau. Noi am mai jucat cu Vasluiul in Cupa Romaniei, in optimi, tot la Bacau, in 2005, si atunci am castigat noi. Nu vad de ce nu s-ar repeta situatia. {tiu ca am fost ultimii extrasi din urna, dar nu vad motvul pentru care cei din urma nu ar fi cei dintai!“
Iata programul celorlalte partide din cadrul saisprezecmilor Cupei Romaniei:
Dinamo Bucuresti – FCM Targu Mures (Liga II)
Unirea Urziceni – Minerul Lupeni (Liga II)
CFR Cluj – Universitatea Cluj (Liga II)
Steaua Bucuresti – Sportul Studentesc (Liga II)
Rapid Bucuresti – Petrolul Ploiesti (Liga II)
FC Timisoara – CFR Cluj II (Liga III)
FC Arges – International Curtea de Arges (Liga II)
Otelul Galati – Tricolorul Breaza (Liga III)
Gaz Metan Medias – Dunarea Galati (Liga II)
Universitatea Craiova – CSM Ploiesti (Liga II)
Gloria Bistrita – CFR Timisoara (Liga II)
Gloria Buzau – Cetatea Suceava (Liga II)
Pandurii Targu Jiu – FCM Bacau (Liga II )
CS Otopeni – FCM Ramnicu Valcea (Liga II)
Farul Constanta – FC Brasov

Niciun comentariu: