IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 9 septembrie 2008

„TRICOLORII MICI“ S-AU INECAT LA MAL!


Echipa nationala de tineret a Romaniei a pierdut marti seara, la Iasi, meciul cu Tara Galilor, scor 0-3 (0-1), din preliminariile Campionatului European din 2009 si a ratat calificarea la baraj, nereusind sa obtina nici locul 2, deoarece Franta s-a impus in fata Bosniei in celalalt meci al grupei.

Dupa victoria din Tara Galilor, elevii lui Emil Sandoi aveau nevoie de inca trei puncte in partidele cu Bosnia, in deplasare si cu Tara Galilor.
Remiza de sambata, din Bosnia, nu i-a alarmat pe „tricolorii mici“, convinsi fiind ca se vor impune la Iasi in fata galezilor.
Marti seara lucrurile nu au stat asa cum si-au dorit romanii, galezii impunandu-se lejer in fata unei formatii debusolate.
Tonul a fost dat de Williams, care a deschis scorul in minutul 9, reluind in poarta, de la circa 11 metri, dupa un corner executat bine de Ramsey.
In minutul 28 al partidei, Ropotan a patruns in jumatatea de teren a galezilor si, dupa ce a depasit cativa adversari, i-a pasat lui Bogdan Stancu, care a reusit sa inscrie, insa acesta fusese semnalizat corect in pozitie de off-side.
Dupa alte trei minute, „tricolorii“ au cerut o lovitura de pedeapsa, dupa o impingere a lui M. Williams asupra lui Claudiu Keseru, insa centralul a decis sa lase jocul sa continue si a acordat doar o lovitura de colt pentru romani.
Repriza a doua a inceput dupa acelasi scenariu, Church profitand in minutul 57 de o minge balbaita de apararea romanilor si a inscris pe linga Tatarusanu, din sase metri.
Scorul final avea sa fie stabilit de Wiggins, in minutul 66. Church a patruns in careu si a sutat, dar a aparat Tatarusanu, insa mingea a ajuns doar pina la Wiggins, care a inscris cu un sut plasat de la 8 metri.
La finalul partidei, selectionerul echipei nationale de tineret a Romaniei, Emil Sandoi, s-a aratat foarte dezamagit, spunand ca accederea la barajul pentru Euro 2009 s-a pierdut in ultimele doua partide ale „tricolorilor mici“.
„Imi pare rau pentru ce s-a intamplat. Am crezut toti in aceasta calificare la baraj. Cel mai mult imi pare rau pentru baieti, pentru ca veneam dupa o serie de 18 meciuri fara infringere si tocmai azi cand aveam cel mai mult nevoie de un joc bun nu am reusit sa il facem. Pacat ca am avut aceasta pasa proasta in ultimul meci. Si la partida din Bosnia am avut sansa sa prindem locul 2, dar si acolo dupa ce am primit gol am evoluat slab. Am avut cea mai slaba prestatie a noastra in toate meciurile. Imi asum responsabilitatea rezultatului“, a spus Sandoi.

Niciun comentariu: