IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 4 octombrie 2009

CATALIN MORORSANU: „AM SA-L BAT PE MIGHTY MO!“


Luptatorul de K1 iesean, Catalin Morosanu, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune local, ca este convins ca il va invinge pe Siala-Mou „Mighty Mo“ Siligia.
„Dupa prestatia mea din Coreea, in ciuda faptului ca am fost descalificat in lupta cu Taiei Kin, sefii K1 au decis sa lupt impotriva lui Mighty Mo, intr-o gala ce va avea loc pe 24 octombrie la Cluj sau la Constanta. Chiar daca sunt accidentat la mana, nu dau inapoi. S-a decis sa lupt cu Mighty Mo, asta e. Am sa-l bat pe Mighty Mo si gata! Eu nu ma tem de nimeni. Am auzit tot felul de discutii legate si de Daniel Ghita. Daca Daniel Ghita vrea sa lupte cu mine, nu e nicio problema. Am sa-l bat si pe el!“, a declarat Catalin Morosanu.
Sportivul iesean a mai spus ca regreta ca a fost descalificat la Gala de la Seul, dar nu s-a putut abtine din cazua nervilor: „Normal ca imi pare rau ca am fost descalificat la Seul. Il batusem prima repriza pe Kin si eram 99% sigur ca voi castiga meciul. Taiei Kin a fost primul care a dat dovada de lipsa de fair-play lovindu-ma atunci cand am auzit acel sunet premergator gongului. In acel moment, m-am enervat si nu am mai tinut cont de nimic. Primul pumn i l-am dat cand s-a auzit gongul, iar al doilea pumn era deja plecat. Asta e. Sa stiti ca in urma acelei descalificari nu am mai primit niciun ban de la coreeni, dar asta mai putin conteaza. Eu merg inainte si va veni si vremea cand il voi bate si pe acest coreean“.

Niciun comentariu: