IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 14 octombrie 2009

VALI NEGRU A FOST INTERNAT DE URGENTA


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Petre Grigoras, a declarat miercuri ca mijlocasului Valentin Negru i s-a facut rau marti noapte si a fost internat la Spitalul Sfantul Spiridon din Iasi.
„Am fost sunat azi noapte, pe la vreo 3.30, si am fost informat ca Vali Negru a fost internat de urgenta la Spitalul Sfantul Spiridon, dupa ce i s-a facut rau. Jucatorul a avut mare noroc ca au fost parintii lui cu el si a avut cine sa cheme salvarea. Nu am avut liniste pana dimineata, cand m-a sunat Vali si mi-a spus ca se simte mai bine“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca jucatorul ar fi acuzat o stare de oboseala, din cauza programului de pregatire: „Se pare ca a acuzat o stare de oboseala din cauza programului de pregătire din ultima perioada sau din cauza unui deficit de magneziu. Oricum, medicii continua investigatiile pentru a se vedea daca situatia lui este grava sau nu. Eu sper sa nu fie probleme grave si jucatorul sa revina cat mai rapid la echipa“.

Niciun comentariu: