IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 30 octombrie 2009

SORIN BOCA: “CARACTERELE TARI SE VAD IN MOMENTELE GRELE!”


Presedintele clubului Politehnica Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca spera ca jucatorii lui Petre Grigoras sa demonstreze in partida cu Dinamo Bucuresti ca sunt niste caractere puternice si pot trece peste ultimele infrangeri.
“Cand am avut patru victorii consecutive in campionat si o remiza la Cluj a fost frumos si am batut din palme. Acum, dupa trei esecuri, se vede cine e caracter. Caracterele tari se vad in momentele grele! In acest moment, ar trebui sa strangem toata lumea randurile in jurul echipei. Eu vreau ca dorinta de victorie aratata de jucatori in primele meciuri sa reapara si sa obtinem un rezultat bun cu Dinamo. Chiar daca adversarii de duminica nu sunt in forma, sunt convins ca vom avea un meci foarte greu, din care putem iesi cu bine doar printr-o mobilizare exemplara”, a spus Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai precizat ca din motive de securitate a decis sa inchida peluza B a Stadionului “Emil Alexandrescu” la partida cu Dinamo: “Tinand cont ca am fost amendat]i dupa incidentele de la meciul cu Steaua si pentru ca astfel de evenimente sa nu se mai repete, am decis sa inchidem peluza B la meciul cu Dinamo. Fanii nostri care au abonamente la peluza B vor putea merge la peluza A. Aceasta masura luata nu are nicio legatura cu faptul ca galeria de la acea peluza m-a contestat in timpul meciului cu Craiova, de miercuri, din Cupa. Daca vrei sa injuri pe cineva, o poti face din orice zona a stadionului. Nu stiu de ce acele persoane m-au contestat. Am primit cateva mesaje in care mi se reprosa ca nu-i las cu bannere pe stadion, insa asta nu e treaba mea, ci a for]elor de ordine”.

Niciun comentariu: