IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 15 octombrie 2009

PETRE GRIGORAS: “NU NE TEMEM DE NIMENI!”


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Petre Grigoras, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca desi respecta Steaua, spera sa o invinga in partida de duminica.
“Ne asteapta un meci dificil cu Steaua si trebuie sa recunoastem ca istoria lor nu se compara cu a noastra. Stelistii au o experienta mai mare decat noi si vor veni la Iasi sa ia toate cele trei puncte. In plus, Steaua daca prinde o zi buna poate bate pe oricine si pe orice teren in Liga I. Asta nu inseamna ca trebuie sa ne consideram dinainte invinsi. Eu mi-am invatat jucatorii sa nu ne temem de nimeni! Daca vom juca la fel ca in ultimele meciuri, in care am dat dovada de determinare si daruire, cred ca putem bate Steaua”, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca nu va putea conta pe trei jucatori pentru partida cu Steaua: “Pentru partida cu Steaua, nu voi putea conta pe Milea, Negru si Adrian Ilie, iar Balba a reluat pregatirile, dar este incert. Chiar si asa, vreau ca jucatorii care vor evolua duminica sa dea totul pe teren”.
Intrebat cum comenteaza declaratia lui Basarab Panduru, care a laudat munca depusa la Iasi, Petre Grigoras a spus ca a fost doar un gest de curtoazie: “Ii multumesc lui Pandi pentru cuvintele frumoase, dar cred ca a fost dar un gest de curtoazie. Si eu am laudat Steaua, dar asta nu inseamna ca suntem dinainte invinsi”.

Niciun comentariu: