IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 2 octombrie 2009

PETRE GRIGORAS: “SPER SA FACEM O SURPRIZA SI SA INVINGEM LA CLUJ”


Antrenorul echipei Politehnica Ia si, Petre Grigoras, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca spera ca jucatorii sai sa furnizeze surpriza acestei etape si sa obtina un rezultat bun in deplasarea de la CFR Cluj.
“CFR Cluj este o echipa puternica, unde s-a investit mult in ultimii ani si rezultatele s-au vazut. Sunt convins ca si in acest an cei de la Cluj au ambitii foarte mari. II respect pentru ceea ce au reusit in camponat si in cupele euroepene, dar asta nu inseamna ca nu vreau sa ii inving. Sper sa facem o surpriza si sa invingem la Cluj. Pentru asta, noi tebuie sa jucam la capacitate maxima si sa avem si putin noroc. Spun si noroc deoarece este clar ca adversarul de duminica este peste noi din toate punctele de vedere. Totusi, daca jucatorii mei vor avea atitudine de invingatori, putem furniza surpriza”, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca a urmarit meciul echipei CFR Cluj din Europa League, dar nici un joc nu se compara cu altul: “Am vazut meciul celor de la CFR Cluj din Europa League, dar nici un joc nu seamana cu altul. Hai sa fim seriosi, noi nu suntem Eindhoven ! Dar asta nu inseamna ca nu putem obtine un rezultat bun”.
Grigoras a mai precizat ca le-a spus jucatorilor sai, in gluma, sa se obisnuiasca sa joace de la ora 21.45, ora de Liga Campionilor: “Le-am spus jucatorilor mei, in gluma, ca sunt foarte bucuros ca jucam de la ora 21.45, ora de Liga Campionilor. Sa se obisnuiasca sa evolueze de la aceasta ora, deoarece sezonul viitor s-ar putea sa joace mai multe meciuri de la 21.45! Glumesc, bineinteles. Nu ne gandim noi la Champions League”.

Niciun comentariu: