IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 15 octombrie 2009

SORIN BOCA: “O VICTORIE IN FATA STELEI AR FI CIREASA DE PE TORTUL PRIMIT CU OCAZIA ZILEI MELE DE NASTERE”


Presedintele clubului Politehnica Iasi, Sorin Boca, ce a implinit joi 51 de ani, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca o victorie in fata Stelei ar fi “cireasa de pe tortul” primit cu ocazia zilei sale de nastere.
“Ne asteapta un meci foarte greu, in fata unui adversar puternic. Pentru pariori acest meci este de 1x2, dar noi vrem sa castigam. Am mai facut-o si in anii precedenti si sper sa reusim si acum. Cadoul pentru ziua mea de nastere au fost victoriile obtinute pana acum, iar un success in fata Stelei ar fi cireasa de pe tort!”, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca ia in calcul si varianta unei remize in partida de duminica: “Steaua are jucatori foarte valorosI sI in a obtinute rezultate foarte bune in deplasare in aceasta editie de campionat. TotusI, jucatorii nostri s-au mobilizat foarte bine in meciurile cu echipele mari sI cred ca vor face acest lucru sI in partida de duminica. Am incredere in jucatorii nostri ca vor obtine un rezultat bun, aici luind in calcul si o remiza”.
Pentru partida cu Steaua Bucuresti, clubul iesean va pune in vanzare 7.500 de bilete, incepand de vineri dimineata, la casele de bilete din jurul stadionului.

Niciun comentariu: