IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 22 octombrie 2009

PETRE GRIGORAS: “SPER SA NU FIM PRIMA VICTIMA A OTELULUI, LA GALATI, IN ACEST SEZON!”


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Petre Grigoras, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca spera ca formatia sa sa nu fie prima victima a Otelului, la Galati.
“Normal ca stiu foarte multe despre jucatorii Otelului, ce cafele beau, la ce ora se trezesc, la ce ora se culca. Le cunosc toate tabieturile. Pot scrie cate 300 de cuvinte despre fiecare si sa le dau jucatorilor mei sa citeasca! Asta insa nu ne ajuta cu nimic! Degeaba stiu eu multe despre Otelul, daca baietii nu dau totul pe teren si nu ne facem jocul. Daca nu vom evolua la capacitate maxima si nu ne daruim pe teren, degeaba. ~n primul rand ma intereseaza jocul echipei mele, nu slabiciunile celor de la Otelul. Sper sa facem un meci bun si sa nu fim prima victima a Otelului la Galati in acest sezon!”, a spus Petre Grigoras.
Referitor la partida de la Galati, resedintele clubului iesean, Sorin Boca, a spus ca se astespta la un rezultat pozitiv: “Meciul de la Galati este important in primul rand pentru antrenorul Petre Grigoras, deoarece joaca impotriva fostei sale echipe. Sunt convins ca jucatorii nostri vor trata meciul de la Galati cu deosebita atentie si vor incerca sa obtina cat mai mult de la aceasta partida. Nu va fi un meci usor, dar am incredere in staff-ul tehnic ca va gasi cele mai bune solutii pentru a obtine un rezultat pozitiv”.

Niciun comentariu: