IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 21 decembrie 2010

ACSMU POLI IASI VA RENUNTA LA OPT JUCATORI


Presedintele-demisionar al clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, care insa a fost mandatat de Comitetul Director sa se ocupe in continuare de gruparea din dealul Copoului, a declarat marti ca in aceasta iarna se va renunta la opt jucatori.
„Chiar daca mi-am dat demisia din functia de presedinte executiv al clubului, trebuie sa asigur interimatul pana va fi numit un nou presedinte. In aceste conditii, am fost mandat de Comitetul Director sa ma ocup de rezilierea contractelor a opt jucatori. Acestia sunt Clement Palimaru (foto), Bogdan Panait, Bogdan Sandru, Catalin Sarghe, Marian Liuba, Samson Nwabueze, Muscal Musumbu si Erison Santos Baiano. De asemenea, am fost mandatat sa demarez negocierile pentru achizitionarea unor jucatori, peste valoarea lotului actual. In vizor avem zece fotbalisti“, a spus Grigore Sichitiu.
Surse din cadrul clubului iesean au precizat ca jucatorii doriti la ACSMU Poli Iasi sunt: portarul Sebastian Hutan (Universitatea Cluj), fundasul Razvan Tincu (FC Botosani), mijlocasii Razvan Dalbea (Unirea Alba Iulia), Noe Acosta Rivera (Universitatea Cluj), Eduard Stoica (ALRO Slatina), Ionut Matei (FC Botosani), Christopher Quist (ALRO Slatina) si atacantii George }ucudean (UTA), Bogdan Ghiceanu (FC Botosani) si Anthony Nwakaeme (Ariesul Turda).

Niciun comentariu: