IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 16 decembrie 2010

IONUT NEGOITA S-A RETRAS DE LA ACSMU POLI IASI


Finantatorul echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Negoita, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca a luat decizia de a se retrage de la formatia din dealul Copoului.
„Am venit la Iasi pentru un proiect de lunga durata, pe langa sustinerea echipei mari, dorindu-mi si crearea unui centru de formare pentru juniori. Mi-am dorit sa pun accentul pe resursa umana de la Iasi, pentru ca am observat ca de-a lungul anilor aceasta nu a fost exploatata asa cum trebuia. Am avut o intelegere cu primarul Iasului (n.r. – Gheorghe Nichita), prin care atat eu cat si cei de la Iasi aveam niste indatoriri. S-a promis atunci un buget, insa nici 50% din acesta nu a fost asigurat. De asemenea, mi s-a promis ca alaturi de mine vor mai veni alti 4-5 oameni de afaceri ieseni, care sa sustina clubul. Cum aceste lucruri nu s-au intamplat si observand ca sunt tratat ca unul venit de la Bucuresti care sa faca nu stiu ce si nu ca un membru al unei echipe, am decis sa ma retrag de la Poli Iasi. Nu mi s-a parut normal ca eu sa vin tocmai de la Bucuresti si sa incerc sa fac treaba, iar cei de aici sa nu fie deloc interesati. Mi-am dat demisia si din functia de presedinte al Consiliului Director si voi ramane, deocamdata doar un simplu membru. Urmeaza sa gasim solutii pentru a face transferul, fara prea multe turbulente“, a spus Ionut Negoita.
Omul de afaceri a mai precizat ca a primit mai multe semnale cum ca la Iasi nu s-ar dori promovarea si ca unii jucatori nu au tras pentru echipa: „Am primit din mai multe parti semnale ca nu toata lumea isi doreste la Iasi ca aceasta echipa sa promoveze. Stiti foarte bine la cine ma refer (n.r. – aluzie la primarul Gheorghe Nichita). ~n plus, am observat ca nu toti jucatorii au tras pentru aceasta echipa in anumite meciuri“.
Ionut Negoita a mai adaugat ca spera sa gaseasca o alta echipa unde sa se implice financiar: „Nu am luat inca o decizie ce se va intampla cu banii cu care am creditat echipa Poli Iasi. Ramane sa iau o decize in acest sens. In ceea ce priveste implicarea la o alta echipa, mi-as dori sa gasesc o asemenea formatie pentru ca imi place fotbalul. Deocamdata nu am nicio varianta“.

Niciun comentariu: