IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 7 decembrie 2010

GHEORGHE NICHITA: „SPER CA NEGOITA VA CONTINUA LA POLI IASI“


Primarul Iasului, Gheorghe Nichita, a declarat marti ca spera ca omul de afaceri Ionut Negoita ca continue sa investeasca la gruparea din dealul Copoului.
„Am vazut si eu declaratiile facute de domnul Negoita si cred ca normal era sa-mi spuna mie daca avea ceva de spus, nu sa iasa in presa. Eu sper ca declaratiile referitoare la retragerea de la echipa sa fie cauzate doar de rezultatele mai slabe ale echipei. Eu vreau fotbal de performanta la Iasi si am spus tot timpul ca Primaria il va sprijini pe domnul Negoita. Il astept la Iasi sa avem o discutie pentru a clarifica lucrurile. Eu sper ca Negoita va continua la Poli Iasi“, a spus Gheorghe Nichita.
Edilul a mai adaugat ca Primaria Iasi si-a respectat toate angajamentele luate fata de Ionut Negoita: „Primaria si-a onorat toate angajamentele si, chiar daca am dat bani la echipa, nu m-am implicat in luarea deciziilor la club. Desi Primaria dat cei mai multi bani la echipa, nu m-am implicat pentru ca i-am promis domnului Negoita, cand a venit la Iasi, ca ii las mana libera, pentru a conduce clubul asa cum crede de cuviinta“.

Niciun comentariu: