IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 8 decembrie 2010

CONSTANTIN ANGHELACHE: „POPA NU STIE LIMBA ROMANA, DACA SPUNE CA IASUL NU POATE PROMOVA!“


Vicepresedintele Consiliului Director al clubului ACSMU Poli Iasi, Constantin Anghelache, l-a atacat dur miercuri pe fostul antrenor al echiepei iesene, Ionut Popa, care a spus ca gruparea din dealul Copoului nu are drept de promovare.
„Am vazut ca mai nou domnul Ionut Popa face tot felul de referiri la dreptul nostru de promovare. Eu cred ca Popa nu stie limba romana, daca spune ca Iasul nu poate promova! Se pricepe el asa bine la regulamente? Hai sa fim seriosi! Nu e corect sa ataci o echipa unde ai lucrat. In Regulament este scris foarte clar ca doar formatiile aparute in urma schimbarii formei juridice a gruparii ori a societatii comerciale sub tutela careia functioneaza aceasta nu au dreptul sa promoveze timp de trei ani. Noi nu ne incadram aici. Tricolorul Breaza este afiliata la Federatie de 10 ani. Iasul a preluat aproape tot de la Tricolorul si a schimbat doar numele si sediul asociatiei“, a spus Constantin Anghelache.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca oricum UEFA nu poate decide daca o echipa din Romania poate promova sau nu: „Am discutat si eu cu persoanele abilitate de la Federatie, care mi-au spus ca UEFA nu se intereseaza de echipele promoveaza ci poate cere lamuriri doar despre formatiile care participa in cupele europene. Popa vrea sa creeze o atmosfera nefavorabila in jurul echipei noastre. Mai bine Popa ar explica de ce la multe meciuri ale Mioveniului pe teren propriu se dau doua penalty-uri gazdelor si sunt eliminati cate doi jucatori de la adversar!“
Atacul lui Constantin Anghelache vine dupa ce antrenorul formatiei Daciei Mioveni, Ionut Popa a spus ca „aceasta echipa a Iasului a aparut doar de cateva luni si nu are drept de promovare, asa dupa cum se arata intr-un mesaj primit si de la UEFA“.

Niciun comentariu: