IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 4 decembrie 2010

ADRIAN FALUB: „NE-AM DIMINUAT SANSELE DE PROMOVARE“


Antrenorul echipei ACSMU Poli Iasi, Adrian Falub, a declarat sambata, dupa remiza de pe teren propriu cu UTA, scor 2-2 (0-1), ca gruparea din dealul Copoului si-a redus sansele la promovare.
„Dupa o prima repriza slaba, in care am luat un gol, cred ca am facut o parte secunde mai buna si am intors rezultatul. Din pacate, am mai luat un gol si s-a terminat egal. Daca am fi batut, eram in obiectiv, asa suntem la sapte puncte de locul al doilea si ne-am diminuat sansele la promovare. Trebuie de vazut acum ce vom face, pentru ca e clar ca ceva nu merge. Nu este imposibil sa promovam, dar pentru asta trebuie sa ne intarim serios in iarna“, a spus Adrian Falub.
De partea cealalta, antrenorul Roland Nagy a precizat ca atat Iasul, cat si Aradul, ar trebui sa aiba echipe in Liga I: „A fost un meci de Liga I, care insa s-a jucat in Liga a II-a. Orase ca Iasi si Arad ar merita sa aiba echipe in prima liga. Noi ne-am atins obiectivul propus astazi (n.r. – sambata) si cred ca daca am fi concretizat ocaziile avute in prima repriza, puteam lua toate cele trei puncte. Sibiul si Petrolul raman candidatele principale la promovare“.

Niciun comentariu: