IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 6 decembrie 2010

IONUT NEGOITA: „UNII JUCATORI ADUSI DE POPA NU AU TRAS PENTRU POLI!“


Presedintele Consiliului Director al echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Negoita, a declarat luni, la o emisiune sportiva, la Tele’M Iasi, ca o parte dintre jucatorii adusi de Ionut Popa nu si-au aparat corect sansele dupa ce antrenorul a plecat de la echipa.
„Au fost cateva meciuri in ultima parte a turului in care am luat multe goluri dintr-un interes scazut a unora dintre fotbalisti. Unii jucatori adusi de Ionut Popa nu au tras pentru Poli! In plus, dupa ce a plecat de la Iasi, Popa s-a dus la o contracandidata la promovare, lucru care nu mi se pare «fair». Mai multe nu vreau sa spun, dar intelegeti foarte bine la ce ma refer. Tocmai asta a facut diferenta dintre Popa si Falub. Popa si-a adus o treime dintre jucatori, in timp ce Falub s-a descurcat cu ce jucatori a avut. Nu ii iau apararea lui Falub, care trebuie sa ne prezinte la sedinta Consiliului Director, ce va avea loc in aceasta saptamana, un raport cu cele intamplate in tur, dar si un proiect pentru retur“, a spus Ionut Negoita.
Omul de afaceri a mai precizat ca in cel mai scurt timp va lua o decizie daca va mai continua sau nu la gruparea ieseana: „Am auzit ca am fost acuzat ca am bagat mai putini bani decat Primaria Iasi, lucru care este adevarat, pentru ca asa am discutat inca de la inceput. Sumele avansate nu sunt tocmai reale. Oricum, ramane de vazut ce voi face. ~n cel mai scurt timp voi lua o decizie. Nu cred ca sta Poli Iasi in Negoita si daca voi pleca eu se vor gasi altii care sa sustina aceasta echipa“.

Niciun comentariu: