IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 6 decembrie 2010

IONUT NEGOITA: „MA GANDESC DACA VOI MAI CONTINUA LA POLI IASI!“


Finantatorul echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Negoita, a declarat luni ca nu este patronul formatiei iesene, ci doar presedintele Consiliului Director, si ca se gandeste sa renunte sa mai bage bani la gruparea din dealul Copoului.
„Nu sunt patron la Poli Iasi! S-a inteles gresit acest lucru. Eu sunt doar presedintele Consiliului Director. Cand am venit sa sustin Politehnica, mi s-a spus ca alaturi de mine vor mai fi inca vreo cinci-sase oameni de afaceri. Pana la urma nu a mai fost nimeni. Conform intelegerii avute cu primarul Iasului (n.r. Gheorghe Nichita), Fundatia Sportului Iesean trebuia sa achite salariile si primele jucatorilor, insa acei bani nu au mai venit. Ma gandesc foarte serios daca voi mai continua la acest club. Nu stiu daca la Iasi se doreste ca aceasta echipa sa promoveze“, a spus Ionut Negoita.
Omul de afaceri a mai adaugat ca va lua o decizie in aceasta saptamana in ceea ce-i priveste pe jucatori, pe antrenor si pe presedintele clubului: „Nu este posibil ca jucatori care au contracte de 2.000 de euro pe luna si prime de aproape 400 de euro in deplasare sa joace asa. Am mai vazut si eu cum merg treburile prin fotbal. Vom renunta in aceasta iarna la cel putin sapte-opt jucatori si vom aduce in loc alti fotbalisti, care nu au atatea fite. Trebuie de vazut ce decizie vom lua si in cazul lui Sichitiu, care a facut si bune si rele la aceasta echipa, dar si in cazul antrenorului Falub. Probabil toate vor fi hotarate in sedinta Consiliului Director, care trebuie sa aiba loc in aceasta saptamana“.

Niciun comentariu: