IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 10 decembrie 2010

IONUT NEGOITA: „NU STIU CATA SUSTINERE LOCALA A AVUT SICHITIU“


Finantatorul echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Negoita, a declarat vineri ca demisia lui Grigore Sichitiu din functia de presedinte executiv al gruparii iesene s-ar putea datora lipsei de sprijin din partea autoritatilor locale.
„Nu stiu cata sustinere locala a avut Sichitiu. Intr-un fel eu ii inteleg frustrarile domnului Sichitiu. Nu stiu cata lume putea face mai mult la aceasta formatie in conditiile in care jucatorii au fost adusi pe ultima suta de metri. Am simtit chiar si eu ca nu am fost asimilati la Iasi si ca am fost priviti ca niste straini veniti de la Bucuresti sau de la Breaza, cum a fost cazul domnului Consatntin Anghelache. La ultima discutie purtata cu domnul Sichitiu, am stabilit un plan legat de jucatorii care vor pleca in aceasta iarna, ce jucatori noi vom aduce si cum se va pregati echipa. Chiar sunt surprins de decizia lui. Ramane sa vedem cine va fi noul presedinte“, a spus ionut Negoita.
Omul de afaceri a mai adaugat ca pana saptamana viitoare va decide daca va mai continua sau nu la ACSMU Poli Iasi: „Vreau ca pana la finalul saptamanii vitoare sa iau o decizie daca mai continui sau nu la Poli Iasi. Sincer, nu prea m-am regasit in proiectul stabilit la inceputul colaborarii cu primarul Gheorghe Nichita. Trebuie sa ma decid daca vrea 100% sa continui acest proiect. Pentru asta, ar trebui ca Primaria Iasi sa-si respecte intelegerea iniatiala, prin care trebuia sa plateasca salariile jucatorilor si a angajatilor. Datoriile trebuie aduse la zi pentru ca asa este normal. Daca nu voi avea sustinerea Primariei, nu pot tine de unul singur o echipa in Liga a II-a, care sa mai si lupte pentru promovare“.

Niciun comentariu: