IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 10 decembrie 2010

CONSTANTIN ANGHELACHE: „DACA SICHITIU SI-A DAT DEMISIA, ESTE DREPTUL LUI SA O FACA“


Vicepresedintele Consiliului Director al clubului ACSMU Poli Iasi, Constantin Anghelache, a declarat vineri ca respecta decizia presedintelui executiv, Grigore Sichitiu, de a-si da demisia de la gruparea ieseana.
„Nu stiam ca Sichitiu a luat decizia de a-si da demisia. Daca a facut-o din motive personale, este dreptul lui sa o faca. Fiind pus in fata unei astfel de situatii, nu putem decat sa ii acceptam decizia pe care a luat-o. Ramane sa vedem cine va fi noul presedinte al echipei iesene. Nu avem niciun nume pentru functia de presedinte executiv deoarece nu ne asteptam la o asemenea decizie“, a spus Constantin Anghelache.
Oficialul formatiei iesene a mai precizat ca nu a avut niciun diferend cu Grigore Sichitiu, asa cum s-a vehiculat in presa: „Nu stiu ce spune presa, eu va spun ca nu am avut niciun diferend cu domnul Sichitiu. Impreuna cu el am reusit sa aducem la Iasi o echipa care sa joace in Liga a II-a si care sa aiba sanse mari de promovare. Cand Sichitiu a facut lotul in vara, eu nu m-am pronuntat, chiar daca s-a renuntat la o parte dintre jucatori adusi de mine de la Breaza. Eu nu am luat nicio decizie la aceasta echipa, tocmai pentru a nu intra in vreun conflict cu cineva“.
Constantin Anghelache a mai precizat ca nu se pune problema sa plece de la gruparea ieseana.
„Eu am lucrat de-a lungul carierei la Dinamo, la FC Brasov si Rapid. Am un nume in fotbalul romanesc si nu am venit la Iasi pentru bani. Daca pleaca domnul Sichitiu sau domnul Negoita, nu inseamna ca rebuie sa plec si eu atata timp cat cei de la iasi au nevoie de mine. Daca voi vedea ca lucrurile nu merg asa cum ar trebui, fiti convinsi ca voi pleca eu singur fara sa ma dea cineva afara“, a conchis Constantin Anghelache.

Niciun comentariu: