IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 21 martie 2010

MARIAN DINU: “AM AVUT GHINION LA CRAIOVA, DAR AM FACUT SI GRESELI MARI”


Antrenorul secund al Politehnicii Iasi, Marian Dinu, s-a declarat nemultumit la finalul partidei cu Universitatea Craiova, opinand ca fotbalistii ieseni nu invata din greseli. "Am avut si ghinion, dar am facut si greseli foarte mari. Ocaziile Craiovei au venit din cauza gafelor facute de noi si asta ne doare cel mai tare: ca nu reusim sa invatam din greseli si sa nu le mai repetam. Sa iei gol in minutul 90 chiar ca este ghinion, dar pana la urma, victoria Craiovei este meritata. Nu avem prea mult timp sa ne lingem ranile. Trebuie sa ne ridicam si sa castigam urmatoarele doua jocuri, care devin foarte importante. Straut a suferit o comotie, a efectuat un RMN la Spitalul din Craiova, care nu a reliefat vreo afectiune, astfel ca el va avea doua zile de repaus, dupa care, daca se simte bine, va reveni pe teren. Si Constantin, dar si Cristi Branet au inca niste probleme medicale si speram sa-i recuperam pana la meciul cu Inter Curtea de Arges. Nu pot sa-i reprosez prea multe lui Cristi Branet, a aparat bine astazi, dar a facut o greseala care i se poate intampla oricui", a declarat Marian Dinu.

Niciun comentariu: