IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 5 martie 2010

PETRE GRIGORAS: „TREBUIE NEAPARAT SA BATEM PE ALBA IULIA“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca tot ce il intereseaza in partida cu Unirea Alba Iulia sunt cele trei puncte puse in joc.
„Am discutat mult cu jucatorii în aceasta saptamana si am incercat sa le mai alin din supararea cauzata de infrangerea de la Timisoara. Sper sa fi inteles ca punctele din meciul cu Unirea Alba Iulia sunt foarte importante, deoarece acestea conteaza in primul rand pentru ca intalnim o echipa aflata la fel ca si noi in zona salvarii de la retrogradare. Am auzit ca suporterii se asteapta sa batem cu 7-0, 8-0. Sincer, pe mine m-ar multumi si o victorie la un gol diferenta, numai sa castigam. Daca vom da dovada de aceeasi determinare ca in primele doua meciuri din retur, sunt convins ca vom castiga duminica. Ne mai trebuie poate un dram de noroc, pentru ca atat ne-a lipsit etapa trecuta la Timisoara pentru a obtine un rezultat bun“, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca mizeaza si pe dorinta de revansa a jucatorilor sai dupa infrangerea din tur: „Avem o revansa de luat in fata celor de la Alba Iulia, dupa ce in tur am pierdut desi am condus aproximativ 80 de minute de joc. Acel rezultat ne-a afectat foarte mult moralul si cred ca acum trebuie sa ne luam revansa. Alba Iulia Iulia are multi jucatori buni, precum Cernea, Veljovici, Jovanovici, Balan sau Radoi, care au trecut de-a lungul cariereri pe la echipele din campionatul intern. Totusi, cel mai mult ma gandesc la modul in care vor evolua jucatorii mei si nu la ce face adversarul“.
Petre Grigoras s-a aratat deranjat de faptul ca oameni „din suprastructura fotbalului iesean“ il intreaba de ce nu joaca niste fotbalisti care de fapt sunt accidentati: „Eu spun inainte de fiecare meci pe ce jucatori nu pot conta, dar se pare ca nu toata lumea intelege. Sunt unii oameni din suprastructura fotbalului iesean care ma intreaba de ce nu a jucat Branet, Milea sau Cristi Munteanu in nu stiu care partida, desi acestia erau accidentati. Poate ma vor intreba pe viitor de ce nu joaca Simionas sau Romila! Eu cred ca acestea sunt niste incercari tardive de ma sicana, pentru ca altfel nu-mi pot explica“.

Niciun comentariu: