IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 25 martie 2010

PETRE GRIGORAS: “TREBUIE SA BATEM CURTEA DE ARGES, CHIAR DE-AR FI SA JUCAM INTR-UN PICIOR!”


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca jucatorii sai trebuie sa invinga pe International Curtea de Arges, chiar de-ar fi sa joace numai intr-un picior.
“Am incercat sa trecem peste infrangerile din ultimele doua etape, pentru ca nimic nu mai poate fi schimbat, poate doar modul de abordare a urmatoarelor partide. Acum cuvintele sunt de prisos. Trebuie sa castigam sambata, indiferent de cate sacrificii facem. Trebuie sa batem Curtea de Arges, chiar de-ar fi sa jucam intr-un picior! Avem nevoie de cele trei puncte ca de aer! Am mai spus si repet, degeaba alte rezultate ne ajuta daca nu ne ajutam noi singuri”, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai precizat ca spera ca publicul sa fie alaturi de echipa sa, chiar daca acum Poli Iasi trece prin momente mai grele: “Sper ca baietii sa se trezeasca dupa ultimele jocuri mai putin bune. I-am vazut destul de motivati saptamana aceasta, iar asta imi da sperante ca putem castiga sambata. Sper ca publicul sa inteleaga ca trecem prin momente mai delicate si sa ne sustina din primul pana in ultimul minut. {ansele noastre sunt mult mai mari daca toate lumea ne va sustine. Cred ca lucrurile se vor indrepta in cel mai scurt timp, iar prima ocazie o avem sambata”.

Niciun comentariu: