IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 9 martie 2010

VLAD BUJOR: “MECIUL CU ASTRA POATE FI CONSIDERAT CA FIIND UNUL DE SASE PUNCTE”


Atacantul echipei Poli Iasi, Vlad Bujor, a declarat marti ca partida de vineri, cu Astra Ploiesti, poate fi considerat un meci de sase puncte.
“Meciul cu Astra poate fi considerat ca fiind unul de sase puncte. Este o partida foarte importanta, in compania uneia dintre contracandidatele la salvarea de la retrogradare. O victorie la Ploiesti ar fi buna si pentru moralul nostru, mai ales ca urmeaza partida de acasa cu FC Vaslui, o formatie puternica. Sunt convins ca meciul cu FC Vaslui va avea o incarcatura aparte, data fiind rivalitatea dintre cele doua echipe. Tocmai de aceea noi trebuie sa avem un moral bun si sa obtinem un rezultat pozitiv cu Astra”, a spus Vlad Bujor.
Jucatorul detinut in coproprietate cu CFR Cluj a mai precizat ca spera ca Poli Iasi sa aduca puncte si dn deplasare: “Am obtinut multe puncte pe teren propriu pana acum, insa in deplasare nu ne-am descurcat chiar asa bine. Au fost si cateva meciuri in care desi am jucat bine si am condus, pot spune ca am avut ghinion si am pierdut pe final, asa cum s-a intamplat la Alba Iulia sau la Timisoara. Sper ca de acum inainte sa luam puncte si din deplasare. Prima sansa o avem acum, vineri, cu Astra. Noi avem un lot valoros si cred ca putem obtine un rezultat pozitiv la Ploiesti”.

Niciun comentariu: