IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 7 martie 2010

PETRE GRIGORAS: “IMPORTANTE SUNT CELE 3 PUNCTE LUATE CU ALBA IULIA”


La finalul partidei cu Unirea Alba Iulia, antrenorul Petre Grigoras a declarat ca importante in acest meci au fost cele trei puncte puse in joc.
"Ma asteptam la un joc dificil, pentru ca stiam ca sunt foarte grele meciurile cu echipele inecate. Pentru ei urmeaza partide foarte grele si era normal sa spere sa ia puncte la Iasi. Noi am inceput ezitant jocul si ne-a trecut glontul pe la ureche de vreo doua ori. Am reusit sa marcam pe finalul primei reprize, iar in partea a doua jocului ei nu au mai ajuns la poarta noastra si noi am ratat cateva ocazii. Pana la urma, cele mai importante sunt cele trei puncte. Vali Badea a primit o lovitura puternica la genunchi, ramane sa vedem în zille urmatoare cat va lipsi. Eu sper sa nu fie ceva grav si sa poata juca etapa viitoare. Absentele lui Paun si Badea s-au vazut în jocul nostru deoarece nu am rezerve la nivelul titularilor", a spus Petre Grigoras.
De cealalta parte, Adrian Falub, a pus infrangerea pe seama ratarilor foarte mari din prima repriza: “A fost un joc echilibrat, de lupta, cu un ritm foarte bun. Diferenta a fost facuta insa in prima repriza, cand noi am ratat mai multe ocazii, iar Iasul a inscris cu o executie frumoasa a lui Negru. In repriza a doua, Poli a inchis jocul si noi nu am reusit sa marcam. Nu poti castiga un meci in Liga I cand irosesti atatea ocazii de gol. Dupa partida cu Bistrita, am platit din nou tribut ratarilor".

Niciun comentariu: