IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 18 martie 2010

PETRE GRIGORAS: “ESTE CEA MAI MARE DEZAMAGIRE DIN ULTIMII CINCI ANI”


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat la finalul partidei cu FC Vaslui, ca infrangerea i-a pricinuit cea mai mare dezamagire din ultimii cinci ani.
"Poli, asa cum o vreau eu, a jucat doar 20 de minute in repriza a doua. In rest, a fost bambilici! In prima repriza, putea fi lejer 3-0 pentru Vaslui. Imi asum acest esec, poate nu am stiut eu sa ii motivez cum trebuie. Dupa ce, la pauza, am ridicat tonul la ei, jucatorii mei mi-au dat senzatia, 20 de minute din repriza a doua, ca au inteles ce vreau. Au revenit apoi la evolutia de la inceputul jocului, si Vasluiul a castigat fara probleme. Dupa acest meci, suntem principala candidata la retrogradare. Am si plecat de pe banca, pentru ca mi s-a facut rau si nu am mai rezistat. E cea mai mare dezamagire a mea din ultimii cinci ani, chiar daca am pierdut un meci cu 7-0 cand eram la Galati ", a spus Petre Grigoras.
De partea cealalta, Marius Lacatus si-a felicitat jucatorii pentru victorie si pentru ca au avut forta sa treaca peste infrangerea de acasa cu Bistrita: “Sunt foarte multumit de modul in care am abordat acest joc, de modul in care s-au mobilizat baietii. Sper ca atitudinea lor sa fie la fel si in urmatoarele jocuri. Au avut o reactie pozitiva dupa meciul cu Gloria Bistrita. Am facut si noi cateva greseli, atat in aparare, la golul primit, cat si in atac, unde am ratat cateva ocazii clare. Jocul nu a fost chiar atat de usor cum arata scorul. Sper ca rezultatul acesta sa ne dea incredere pentru viitor”.

2 comentarii:

Gospodina de Criza spunea...

Uite de aia ne-au batut! Ca il au pe Patriciu si Irina Loghin in Irish Dublin Pub! Buna bere!

czavastin spunea...

Cred ca mai degraba milioanele de euro investite de Porumboiu.
Da' e bine si cu berea...