IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 12 martie 2010

PETRE GRIGORAS: “AM OBTINUT UN PUNCT CU MULTA, FOARTE MULTA, SANSA”


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a recunoscut la finalul partidei cu Astra Ploiesti, ca a obtinut un punct cu noroc.
"Noi am avut ghinion la Timisoara si iata ca astazi am avut si noi noroc si am obtinut un punct cu multa, foarte multa sansa si trebuie sa-l felicitam pe Cristi Branet, pentru ca el a fost omul meciului. Ma bucur ca am reusit sa inscriem meci de meci, il felicit pe Vali Negru pentru ca a dat din nou gol, dar iata ca de ce ne-a fost frica nu am scapat. I-am avertizat pe baieti inca dinaintea meciului ca Stratila si Ganea sunt foarte periculosi. Stratila l-a intors pe Costache, atat de mult incat cred ca jucatorul meu va dormi neintors la noapte, iar Ganea a deschis scorul", a spus Petre Grigoras.
De partea cealalta, Nicolo Napoli, antrenorul Astrei, le-a reprosat elevilor sai ocaziile mari ratate: "Nu meritam sa pierdem astazi doua puncte. Poli nu a avut decat un sut pe poarta si a luat un punct. Pana la urma si acest punct poate conta enorm la final, dar nu pot sa le iert jucatorilor mei lipsa de maturitate si faptul ca am ratat cu foarte mare usurinta ocazii mari de a inscrie".

Niciun comentariu: