IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 27 septembrie 2010

GRIGORE SICHITIU: „DACA NU SE GASESC BANII PENTRU ADUCEREA A DOI ATACANTI, NE DESPARTIM“


Presedintele clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat luni ca se gandeste sa paraseasca gruparea din dealul Copoului daca nu se vor gasi banii necesari pentru aducerea a doi atacanti de valoare.
„S-a vazut si in ultimul meci de campionat, cu FC Bihor, ca avem probleme in ofensiva. Nu poti sa te bati la promovare in conditiile in care nu ai atac. As putea sa aduc doi atacanti valorosi, dar acestia costa vreo 15.000 de euro. Daca nu se gasesc banii pentru aducerea a doi atacanti, ne despartim. Sper ca aceste probleme sa se rezolve in aceasta saptamana“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca gruparea din dealul Copoului ar avea sanse foarte mari sa sa promoveze daca se vor rezolva problemele financiare: „Daca se vor gasi banii pentru aducerea a doi atacanti si pentru celelalte cheltuieli care se fac in fiecare luna, eu cred ca am avea sanse foarte mari sa promovam. Eu sper sa se rezolve aceste probleme pentru ca altfel ne dam mana si ne vedem fiecare de treaba“.

Niciun comentariu: