IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 8 septembrie 2010

IONUT POPA: „MIOVENIUL ESTE PRINCIPALA CANDIDATA LA PROMOVARE, ALATURI DE PETROLUL“


Antrenorul echipei CSMU Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca formatia Dacia Mioveni, pe care o va intalni etapa viitoare, este principala candidata la promovare, alaturi de Petrolul Ploiesti.
„Ne asteapta un meci greu vineri, cu Dacia Mioveni. Dupa parerea mea, Mioveniul este principala candidata la promovare, alaturi de Petrolul. Ei au ratat in extremis promovarea sezonul trecut, iar acum cred ca au o echipa mult mai buna. ~n aceasta perioada, in care echipa mea este in formare, fiecare punct este important, mai ales in duelurile directe cu formatiile puternice. Chiar daca va fi extrem de dificil, vom incerca sa nu pierdem la Mioveni. Toti adversarii nostri am vazut ca au declarat ca suntem nepregatiti. Poate ne vor lua de sus si vom reusi sa-i suprindem. Le-am spus jucatorilor mei ca sunt datori sa alerge cat pot de mult si chiar daca nu formam inca o echipa sa ne impunem individual“, a spus Ionut Popa.
Tehnicianul formatiei iesene a mai adaugat ca isi doreste neaparat inca un atacant: „Am spus si conducerii ca ne trebuie cel putin inca un atacant, in conditiile in care Tanasa a plecat sa joace in Iran, fara acordul clubului. Nu putem sta doar intr-un atacant, Palimaru, si sa spunem ca vrem sa promovam. In ceea ce-i priveste pe jucatorii veniti in probe, niciunul nu cred ca este valoric peste ceea ce avem noi. Astazi (n.r. – miercuri), trebuie sa vina in probe un fundas camerunez, Yves Simplice M'boussi, care are 23 de ani si a evoluat ultima data in Ungaria, la Nyiregyhaza si FC Vecses“.
Ionut Popa a mai precizat ca va putea lupta pentru promovare daca in iarna va fi la maximum 6-7 puncte in spatele echipei clasate pe locul al doilea: „Daca in iarna vom fi la maximum 6-7 puncte in spatele echipei clasate pe locul al doilea, atunci cu o pregatire de iarna foarte buna putem spera ca vom promova. Altfel, ne va fi foarte greu. Pentru noi acum este 1 iulie, deoarece de-abia acum noi incepem pregatirea fizica pe care alte echipe au facut-o in vara“.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cu echipa pe care o are Iasul acum, n-are nicio sansa la Mioveni. Sandru, ala, e la furat.
Claudiu Ionescu si Dino Eze is grasi.
Palimaru daca ar scapa cu poarta goala si tot n-ar marca.
Cei mai buni mi se par Panait si portaru' de la ultimul meci.
Asa ca...
Cel mult un egal daca scoate sa zica saru-mana.