IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 28 septembrie 2010

IONUT NEGOITA: „VREAU CA IN 4-5 ANI SA JUCAM IN CUPELE EUROPENE!“


Noul finantator al echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Negoita, a declarat marti, in cadrul unei conferinte de presa, ca vrea ca in 4-5 ani sa duca gruparea din dealul Copoului in cupele europene.
„Ma bucur ca am venit la Iasi. Era stiut faptul ca vreau sa ma implic in fotbal. Am ales Iasul deoarece aici este un climat propice pentru a ajunge la cel mai inalt nivel si pentru ca aici voi avea control total. Mi se pare normal ca atunci cand bagi bani sa ai si putere de decizie. Am ales sa ma implic la Poli Iasi deoarece acest orasmerita sa aiba o echipa care sa se bata in cel mai scurt timp cu fortele campionatului intern. Vreau ca in 4-5 ani sa jucam in cupele europene pentru ca mie nu-mi plac jumatatile de masura! Primul obiectiv este promovarea in Liga I dar si crearea unei echipe competitive si a unui centru de formare pentru copii si juniori“, a spus Ionut Negoita.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca nu a stabilit inca un buget pentru actualul sezon, dar ca va investi atat cat este nevoie: „Vreau sa promovam, dar nu cu orice pret! Voi investi la echipa atat cat va fi nevoie pentru a ne atinge obiectivele. Am apreciat munca patronilor de la Urziceni si de la CFR Cluj, care au inceput tot din liga a II-a si au ajuns sa ia campionatul in cativa ani. Ca patron de club nu am un model anume, ci vreau sa fac totul asa cum cred eu de cuviinta. Sigur nu vreau sa fiu ca Gigi Becali!“
Ionut Negoita a mai precizat ca a mai cochetat cu alte doua echipe, insa pana la urma a ales Iasul: „Este stiut faptul ca am vrut sa ma implic la Dinamo, dar acest lcuru nu a fost psoibil. Am cochetat cu Rapid si cu Petrolul Ploiesti, dar pana la urma am ales Iasul. Sunt prahovean si cand eram mic tinem cu Petrolul. De acum voi fi fanul Politehnicii Iasi“.

Niciun comentariu: