IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 8 septembrie 2010

IONUT BALBA A DAT IN JUDECATA CLUBUL POLITEHNICA IASI!


Avocatul Bogdan Balan, de la firma bucuresteana „Urban si asociatii“, specializata in servicii de recuperare debite, care il reprezinta pe jucatorul Ionut Balba, a declarat miercuri ca a dat in judecata clubul Politehnica Iasi, cerand declararea insolventei gruparii iesene si achitarea datoriilor pe care aceasta le are fata de jucator plus penalitati si daune.
„Am incheiat un contract de reprezentare cu Ionut Balba si am actionat in instanta clubul Politehnica Iasi pentru declararea insolventei gruparii iesene si achitarea datoriilor pe care aceasta le are fata de jucator plus penalitati si daune. Suma solicitata este de 228.420 de lei si reprerzeinta restantele contractuale pe care le are clubul fata de jucator. La aceasta suma se adauga penalitatile si daunele cauzate de faptul ca jucatorul nu s-a putut transfera la alta echipa, fiindu-i blocate drepturile federative“, a spus Bogdan Balan.
Avocatul jucatorului a mai precizat ca a incercat o impacare amiabila cu oficialii gruparii iesene, insa acest lucru nu a fost posibil: „Noi am incercat o impacare amiabila cu gruparea ieseana, insa acest lucru nu a fost posibil, cei de la Poli Iasi spunandu-ne ca oricum vor baga clubul in faliment si nu vor mai plati acei bani. In aceste conditii, noi am solicitat in cererea inaintata Tribunalului Iasi desemnarea unui lichidator judiciar impartial, pentru ca jucatorul sa nu aiba probleme cu primirea banilor“.
Primul termen de judecata al procesului a fost stabilit pentru data de 4 octombrie 2010.

4 comentarii:

Anonim spunea...

O fi ramas fara whisky si atunci a dat clubu' in judecata, betzivanu...
Sper sa nu vada niciun ban!

Teo Dumitrescu spunea...

Am postat pe un forum o "poveste" despre clubul Poli Iasi.

http://loswonderkids.com/community/topic/12926-the-story-of-a-lonely-and-ambitious-manager/


Si, blogul meu e:

http://ro-confidential.blogspot.com

Eu nu sunt chiar un suporter al lui Poli Iasi, dar imi place blogul!

Teo Dumitrescu spunea...

Ce vroiam sa-ti spun, dar am uitat in primul comentariu, e ca... Am luat niste poze de pe blogul asta. Daca sunt cu drepturi de autor sau asa ceva, atunci iertare...

czavastin spunea...

Multam de aprecieri. Nu e nicio problema cu pozele