IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 3 septembrie 2010

IONUT POPA: „SUNTEM A PATRA FAVORITA LA PROMOVARE“


Antrenorul echipei CSMU Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa ca gruparea din dealul Copoului este a patra favorita la promovare din Seria a II-a a Ligii a II-a.
„Dupa cate am vazut eu, suntem a patra favorita la promovare. Prima favorita este Petrolul Ploiesti, urmata de Dacia Mioveni, Unirea Alba Iulia si Acsmu (n.r. – CSMU Poli Iasi), parca asa am vazut ca ne cheama! Nu asa ne cheama?! Eu stiu de Poli Iasi, acu’ daca e Acsmu, Csmu, mai putin conteaza. Un cuvant de spus in Seria a II-a va avea si FC Bihor si UTA. Pentru noi este foarte greu deoarece ne-am facut o echipa pe parcurs. Jucatorii pe care ii am acum la dispozitie nu au facut o pregatire de vara impreuna si aceasta echipa trebuie sa acumuleze. Despre meciul cu FC Arges, nu sunt multe spus. Trebuie sa castigam si atat!“, a spus Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca daca pana in etapa a VIII-a echipa sa va fi intre primele echipe, atunci ar putea deveni principala favorita la promovare: „Ne va fi greu pana prin etapa a VIII-a si ramane de vazut cate puncte vom acumula pana atunci. Daca in sase-sapte saptamani de pregatiri impreuna vom fi intre primele echipe din serie, atunci am putea deveni principalii favoriti la promovare. Mai am nevoie de cate un portar, un fundas central, un mijlocas si un atacant, peste valoarea lotulu iactual. Ramane de vazut ce va reusi conducerea clubului pana la data de 9 septembrie, cand se termina perioada de transferuri“.
Ionut Popa a mai precizat ca nu intelege cum a putut sa retrogradze Poli Iasi: „~n anul in care a avut cel mai bun lot si cei mai multi bani, Poli Iasi a retrogradat. E greu de inteles cum s-a intamplat. Asta e. Ganditi-va ca dintre cei 28 de jucatori de anul trecut, doar unul singur mai este la Iasi, Paul Tincu. Aceasta situatie cred ca este unica in lume! Sper ca jucatorii care au plecat si care au facut pregatirea de vara la Iasi sa dea macar un SMS de multumire...“

Niciun comentariu: