IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 14 septembrie 2010

GRIGORE SICHITIU: „VOM CERE SUSPENDAREA JUCATORILOR TANASA SI MANEA“


Presedintele clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat marti ca va depune un memoriu la Federatia Romana de Fotbal pentru suspendarea jucatorilor Marian Tanasa si Ciprian Manea, care au plecat de la echipa fara acordul conducerii.
„Nu pot sa inteleg cum gandesc unii jucatori. Marian Tanasa si Ciprian Manea au fugit de la echipa, luindu-se dupa nu stiu ce impresar care le-a promis sume foarte mari la o echipa din liga a II-a din Iran. Vom cere suspendarea jucatorilor Tanasa si Manea pentru perioada cat mai au contract cu noi, adica pana vara viitoare. Eu le-am spus foarte clar jucatorilor ca nu pot pleca fara acordul nostru, dar nu au vrut sa inteleaga. Acum vor suporta consecintele“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca va depune un alt memoriu impotriva arbitrilor Ionut Neagu si Adrian Neagu: „Asa cum am spus, vom cere excluderea din arbitraj a lui Ionut Neagu si Adrian Neagu. Daca nu am face nimic in acest caz, am crea un precedent periculos. Nu permitem nimanui sa-si bata joc de munca noastra. De asemenea, vrem sa solicitam nesuspendarea lui Paul Tincu, jucator care a fost eliminat eronat in partida de la Mioveni, lucru care se vede si pe reluarile video“.

Niciun comentariu: