IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 10 septembrie 2010

IONUT POPA: „N-AM VAZUT DE CAND SUNT EU IN FOTBAL UN ASEMENEA ARBITRAJ!“


Antrenorul echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Popa, a acuzat dur arbitrajul lui Ionut Neagu la finalul partidei de vineri, din deplasare, cu CS Mioveni.
„Am obtinut astazi (n.r. – vineri) un punct, in fata unei contracandidate la promovare, dar nu ma pot bucura. Este inadmisibil ce se poate intampla. N-am vazut de cand sunt eu in fotbal un asemenea arbitraj! Acest arbitru (n.r. – Ionut Neagu) ne-a eliminat doi jucatori, a dat aiurea un penalty pentru gazde, iar golul celor de la Mioveni a fost inscris dintr-un off-side de vreo trei metri! Nu se poate asa ceva! Acesti arbitri iau niste retributii destul de frumoase, asa ca nu au voie sa greseasca de maniera in care a facut-o acest arbitru“, a spus Ionut Popa.
CS Mioveni a remizat vineri, pe teren propriu, scor 1-1 (0-0), cu ACSMU Poli Iasi, in primul meci al etapei a III-a a Seriei a II-a a ligii secunde.

Un comentariu:

Anonim spunea...

De unde la-u scos pe arbitrul ala?
A fost hotie pe fata.
Ne-a tocat din primul pana in ultimul minut.
Are dreptate nea Popik.
Sichitiu ar trebui sa faca ceva sa nu mai fim furati afara.
Daca nu, n-avem nici o sansa sa promovam.