IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 13 septembrie 2009

GHEORGHE NICHITA: „SIMT CA CEI DE LA MOBILIS SUNT DECISI SA FACA TREABA LA IASI“


Presedintele de onoare al clubului Politehnica Iasi si primarul Iasului, Gheorghe Nichita, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune local, ca este convins ca noii actionari majoritari de la Politehnica Iasi vor face treaba la gruparea din dealul Copoului: „Au fost multi care au spus ca Politehnica este jucaria mea. Iata ca acum clubul are un actionar majoritar privat si poate adversarii mei nu vor mai pune bete in roate acestui club. Simt ca cei de la MOBILIS sunt decisi sa faca treaba la Iasi, fara a cere vreun favor din partea primarului Nichita. Cei de la MOBILIS mi-au spus ca vor ca in cel mai scurt timp sa faca trei terenuri la Iasi pentru copii si juniori“, a declarat Gheorghe Nichita.
Edilul a mai spus ca deocamdata la gruparea din dealul Copoului s-a pus doar baza pentru marea performanta: „Pana acum, la Iasi s-a pus doar baza. Vrem ca in acest an sa urcam la etajul I, adica sa terminam in primele 10 echipe, urmand ca in anii urmatori sa urcam si noi la etajele superioare, adica sa ajugem in cupele europene. Vad acum la echipa o alta atmosfera. Ii vad pe jucatori decisi sa obtina rezultate bune. Am foarte multa incredere in antrenorul Petre Grigoras si sunt convins ca daca vor fi si banii necesari, el ne va putea duce la etajele superioare, despre care am spus. Grigoras are conditii sa faca performanta in anii viitori. Avem jucatori buni, dar nu vreau sa ma imbat cu apa rece“.

Niciun comentariu: