IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 3 septembrie 2009

POLI IASI A RATAT UN AMICAL CU FC PARMA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat joi ca gruparea din dealul Copoului a dorit sa joace un amical cu formatia italiana FC Parma, insa cele doua cluburi nu s-au inteles asupra partii financiare a organizarii acestui meci.
„Dat fiind ca echipa nationala va juca sambata in preliminariile Campionatului Mondial, iar intrecerea interna este intrerupta, am vrut sa jucam un meci amical in acest week-end. S-au purtat niste discutii cu cei de la FC Parma, insa acest amical a cazut din cauza unor aspecte financiare legate de organizarea meciului. Imi pare rau ca nu jucam un amical cu Parma, pentru ca ar fi fost util un test cu o echipa puternica“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca si amicalul cu FC Vaslui a picat: „In conditiile in care nu am mai putut juca in compania formatiei FC Parma, am purtat discutii cu cei de la FC Vaslui, insa si aceasta varianta a picat. Nu s-a putut, asta e. Vom juca intre noi si cu echipa a doua a clubului, saptamana viitoare“.

Un comentariu:

Melicovici blog spunea...

Blogul tau il voi baga chiar acum pe lista mea de bloguri de pe http://melicovici.blogspot.com dupa cum ai solicitat,mi-a placut si sunt de acord cu acest schimb link.Banuiesc ca la asta te-ai referit.Daca vrei sa procedezi la fel,e ok.
Salut,Adi Melicovici,jurnalist ultraindependent din Dambovita.