IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 16 septembrie 2009

PETRE GRIGORAS: ”TREBUIE SA TRECEM PESTE MECIUL CU CRAIOVA”


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Petre Grigoras, a decarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca spera ca elevii sai nu vor trata de sus partida cu International Curtea de Arges.
"Cu Universitatea Craiova am castigat un meci, nu un campionat. Daca victoria in fata Craiovei ne-ar fi adus 25 de puncte in clasament, ar fi fost si acum lautarii in vestiar! E drept ca am ajuns la trei puncte de cupele europene, dar suntem si la unul de retrogradare. Trebuie sa trecem peste meciul cu Craiova, deoarece ne asteapta un meci foarte dificil. International Curtea de Arges a pierdut toate meciurile de acasa pana acum, insa nu trebuie sa uitam cum s-a intamplat acest lucru. Cu Otelul au cedat dupa ce oaspetii au avut un singur sut pe poarta, cu Mediasul au pierdut pe final iar cu Brasovul dupa ce le-a fost eliminat repede portarul. In plus, au cistigat fara drept de apel un amical cu Craiova. Eu imi doresc ca in meciul de vineri, de la Mioveni, sa demonstram aceeasi atitudine ca in partida cu Craiova", a declarat Petre Grigoras.
Oficialul iesean a mai spus ca isi doreste ca elevii sai sa aiba aceeasi determinare in partida de vineri ca si in meciul cu Universitatea Craiova: „Putem lua puncte sI afara daca vom avea determinarea pe care am aratat-o in meciul cu Craiova. O prima ocazie sa luam puncte este aceasta partida cu International Curtea de Arges. Este stiut faptul ca victoriile aduc victorii, dar numai cu multa munca si seriozitate. Nu am probleme de lot, dar nici nu pot face prea multe schimbari in echipa pentru ca ar fi nedrept fata de cei care au fost in teren”.

Niciun comentariu: