IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 7 septembrie 2009

VALI NEGRU: „POLI IASI ARE ECHIPA DE PRIMA JUMATATE A CLASAMENTULUI“


Jucatorul echipei Politehnica Iasi, Vali Negru, a declarat luni, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune local, ca gruparea din dealul Copoului ar trebui sa termine actuala editie de campionat in prima jumatate a clasamentului.
„Chiar daca am semnat de putine zile cu Poli Iasi, cred ca m-am integrat deja la aceasta formatie. Din ce am vazut eu pana acum, cred ca Poli Iasi are echipa de prima jumatate a clasamentului. Ramane ca impreuna cu ceilalati colegi sa demonstram acest lucru si pe teren. Ma bucur ca voi lucra sub comanda domnului antrenor Petre Grigoras, pe care il admir inca din perioada cand jucam la alte echipe. Eu m-am pregatit bine in aceasta vara si sper sa-l conving pe domnul Grigoras ca merit sa joc chiar din etapa urmatoare, cand intalnim pe teren propriu pe Universitatea Craiova“, a declarat Vali Negru.
Jucatorul care a semnat in aceasta saptamana cu Poli Iasi un contract pe doi ani a mai spus ca si-ar dori sa-si incheia activitatea de jucator la gruparea din dealul Copoului: „Eu de-a lungul carierei am trecut pe la mai multe echipe, chiar daca nu mi-am dorit acest lucru. Aceasta vara a fost una zbuciumata pentr mine, trecand pe la Rapid si pe la Pandurii Targu Jiu. Ma bucur ca am semnat cu Iasul pentru doi ani si sper sa raman cat mai mult la aceasta formatie. Mi-as dori chiar sa-mi inchei activitatea de fotbalist la Poli Iasi“.

Niciun comentariu: