IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 29 septembrie 2009

PETRE GRIGORAS: „SPER SA REPETAM IN CUPA REZULTATUL DIN CAMPIONAT CU CRAIOVA“


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Petre Grigoras, a declarat marti seara, dupa tragerea la sorti a meciurilor din optimile de finala ale Cupei Romaniei, ca spera ca jucatorii sa repete evolutia buna din campionat cu Universitatea Craiova.
„Sincer, nu mi-as fi dorit sa jucam in compania Universitatii Craiova, deoarece este una dintre cele mai bune formatii din campionat. Singurul lucru bun in urma acestei trageri la sorti este faptul ca jucam pe teren propriu si acest fapt poate fi un avanataj pentru noi. Am jucat foarte cu Universitatea Craiova in campionat, cand i-am invins, si sper sa reusim acest lucru si in Cupa si sa accedam in faza urmatoare a competitiei“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor s-a aratat deranjat de faptul ca finantatorul Universitatii Craiova, Adrian Mititelu, cere arbitri straini la meciul de Cupa: „Am auzit ca domnul Mititelu a vornit despre victoria noastra din campionat. Cred ca daca în meciul de campionat ar fi fost 5-0 la pauza, pentru ca am avut nu mai putin de opt ocazii clare în prima repriza, nu cred ca mai spunea ceva de arbitraj. Daca domnul Mititelu vrea arbitri straini e problema lui. Eu l-as fi vrut pe Collina, dar am inteles ca acesta s-a retras!“

Niciun comentariu: