IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 11 septembrie 2009

PETRE GRIGORAS: „AM AVUT GHINION LA TRAGEREA LA SORTI IN CUPA ROMANIEI“


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Petre Grigoras, a declarat vineri ca formatia sa a avut ghinion la tragerea la sorti a meciurilor din 16-imile Cupei Romaniei, cazand cu Pandurii Tg. Jiu.
"Am avut ghinion la tragerea la sorti. Am cazut cu o echipa din Liga I, care a ajuns in ultimii ani in fazele superioare ale Cupei Romaniei. Totusi, e bine ca jucam pe teren propriu si am scapat de o deplasare lunga. Vreau sa ajungem cat mai departe in Cupa Romaniei“, a declarat Petre Grigoras.
Presedintele gruparii iesene, Sorin Boca, a spus ca si-ar dori ca Poli sa ajunga in finala competitiei, care se va disputa la Iasi: „Cred ca organizarea la Iasi a finalei ii va motiva suplimentar pe jucatorii nostri. Suntem constienti ca e greu sa ajungem in finala, dar aceasta este competitia unde pot aparea surprize“.

Niciun comentariu: