IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 11 septembrie 2009

OFERTA PENTRU SUPORTERI: TREI BILETE LA PRET DE DOUA


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca pentru partida cu Universitatea Craiova, a decis ca suporterii sa primeasca trei bilete la pret de doua, in incercarea de a atrage cat mai multi spectatori.
“Avand in vedere ca partida se joaca luni, cand nici iarba nu creste, am incercat sa gasim o modalitate pentru a atrage cat mai multi suporteri. Astfel, am decis sa le oferim fanilor nostri trei bilete la pret de doua. Aceste bilete vor putea fi achizitionate incepand de sambata, din niste puncte special amenajate in Piata Unirii si in Podu Ros. In ceea ce priveste partida cu Universitatea Craiova, pot spune ca vom intalni o echipa valoroasa, cu un lot omogen, dar sunt convins ca jucatorii nostri se vor impune”, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca este incantat de faptul ca Federatia Romana de Fotbal (FRF) a decis ca finala Cupei Romaniei sa se dispute la Iasi: “Noi am solicitat FRF si anul trecut sa ne acorde organizarea finalei Cupei României, insa atunci a fost ales orasul Targu Jiu. Ne bucura faptul ca Iasul a fost ales acum sa gazduiasca finala actualei editii a Cupei Romaniei. Va fi un eveniment major si vom face tot posibilul sa il organizam cat mai bine”.
In ceea ce priveste memorial depus dupa partida cu FC Vaslui, Boca a spus ca asteapta in continuare un raspuns de la Comisia Centrala de Arbitri (CCA): “Dupa meciul de la Vaslui, am depus un memoriu la CCA, prin care am solicitat ca oficialii acestei Comisii sa se pronunte asupra a trei faze pe care noi le-am considerat litigioase. Asteptam in continuare un raspuns”.

Niciun comentariu: