IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 10 septembrie 2009

LIPPI A PROMIS SPRIJIN INFIINTARII SCOLII DE FOTBAL “MAESTRELLO” LA IASI


Initiatoarea proiectului „Maestrelli” la Iasi, Claudia Ursu, a declarat, joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca Marcello Lippi (foto) a promis ca va sprijini infiintarea scolii de fotbal la Iasi.
„Asa cum am promis, proiectul «Maestrelli» continua si Iasul va avea o scoala de fotbal. Domnul Marcello Lippi a promis ca va sprijini infiintarea scolii de fotbal «Maestrelli» la Iasi. De asemenea, am avut discutii si cu Pantaleo Corvino, de la Fiorentina, dar si cu Bruno Conti, de la AS Roma, iar cei doi ne-au asigurat ca se vor implica in aceasta actiune. Asteptam acum sa primim un teren de la Primaria din Iasi, dupa care ne apucam de treaba. Speram ca la inceputul anului 2010 sa putem demara constructia unei baze pe care sa-si desfasoare activitatea copiii scolii «Maestrelli»”, a declarat Claudia Ursu.
Prezent la conferinta de presa, Angelo Colombo, fostul jucator al formatiei AC Milan, care a castigat Cupa Campionilor Europeni in anii 1989 si 1990, a spus ca „Maestrell» este un proiect social: „Maestrelli nu este doar o scoala de fotbal ci un proiect social. Prin acest proiect dorim sa nu mai vedem copiii pe strada, ci sa-i aducem sa joace fotbal. Nu uitati ca si Maradona tot pe strada a inceput fotbalul. Mi-aduc aminte ca si eu am jucat fotbal prima data intr-o piata. Sper ca acest proiect sa se materializeze cat mai repede la Iasi“.

Niciun comentariu: