IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 14 ianuarie 2010

ADRIAN CUCIULA VA SEMNA CU POLI IASI


Vicepresedintele clubului Poli Iasi, Pavel Hodea, a declarat joi ca fundasul Adrian Cuciula va semna cu gruparea din dealul Copoului un contract pana in vara, cu posibilitate de prelungire.
„Adrian Cuciula va semna cu noi un contract pana in vara cu posibilitate de prelungire. Jucatorul a fost in probe la noi anul trecut, insa atunci nu l-am putut legitima. Avand in vedere ca domnul Grigoras (n.r. – antrenorul Petre Grigoras) a fost multumit de jucator anul trecut, am reluat negocierile in acum si am ajuns la o intelegere cu jucatorul. Cuciula este jucator liber de contract si daca vom fi multumiti de evolutiile sale, in vara ii vom prelungi contractul“, a spus Pavel Hodea.
Adrian Cuciula evolueaza pe postul de fundas central si are 24 de ani. De-a lungul carierei, Cuciula a mai evoluat la Liberty Salonta, unde a jucat si in sezonul trecut, si in Italia, la Piacenza, in sezonul 2007/2008. In vara anului trecut, Cuciula a fost in probe la Dinamo Bucuresti, insa clubul bucurestean a decis sa nu-l pastreze.

Niciun comentariu: